Vi på Rabadang arbetar alltid med fokus på målgrupp och marknadsföringsmål som utgångspunkt i allt vi gör. Till vår hjälp har vi en arsenal av kompetens och verktyg som vi anpassar utifrån respektive uppdrag. Det handlar om allt från grundkoncept och grafisk identitet, till webbutveckling och hantering av sociala medier. Du har säkert hört och sett att vi på Rabadang också arbetar med 3D-grafik till flera av våra kunder.
Men vet du varför vi jobbar med 3D, vad det innebär, och har du tänkt på att även du skulle kunna dra nytta av tekniken för att ta fram högkvalitativa produktbilder och animationer för just din produkt och målgrupp?
Tillsammans har vi på Rabadang över 35-års erfarenhet av att arbeta med 3D-grafik, för flera typer av medier och målgrupper.
Vi gör allt från att fälla in 3D-modeller i miljöbilder, framställning av produktbilder och illustrationer, till kompletta animationer, helt i 3D.
Vi jobbar med flera stora varumärken, såsom Alfa Laval, Assa, Beijer och Åbro, för att nämna några stycken.
Men vad är egentligen fördelarna med 3D jämfört med fotografering och traditionell video?
I många fall används 3D-grafik som ett komplement till foto eller film men det finns även flera scenarion där 3D kan ses som det enda alternativet.
Listan med fördelar kan göras hur lång som helst. Spana gärna in några av våra 3D-projekt under uppdrag, för att själv se vad vi kan göra för dig.