Precis som de flesta digitala marknadsföringskanaler förändrar sig sociala medier i jämn takt. Människors beteende, likt de tekniska möjligheterna på de sociala plattformarna är i konstant rörelse och det är viktigt att hålla sig ajour för att optimera sin närvaro hos respektive målgrupp.
2019 har de sociala medierna fortsatt att fokusera mer på interaktionen mellan ditt företag och din målgrupp vilket i sin tur ställer större krav på det innehåll du publicerar för att skapa engagemang.
Försök att inrikta dig på innehåll som faktiskt är till nytta för din mottagare, och istället för att uppmana till engagemang, skapa innehåll som skapar engagemang per automatik. Tips, råd, transparenta inlägg som har betydelse för mottagaren.
Och kom ihåg att din mottagare är din bästa promotor. I sociala medier är alla någon, som i sin tur kan sprida ditt innehåll vidare, för ytterligare ringar på vattnet.
Vi på Rabadang har stor erfarenhet av att få företag att nå ut i sociala medier.
Vi arbetar kontinuerligt och långsiktigt med flera av våra kunder där vi skapar strategier, framställer content och innehåll, tar fram målgrupper och annonsegment samt sköter schemaläggning och publicering i passande sociala plattformar.
Detta i kombination med en sammankopplad marknadsföringsplan i traditionella medier bidrar till en väldigt kraftfull marknadsföring med effektiv genomslagskraft.
Rabadang erbjuder:
Som bidrar till: